Hey!look here =)

Memaparkan catatan dengan label NJ. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label NJ. Papar semua catatan

23.3.11

10.3.11

impian ke angan-angan?


Banyaknya impian....

  1. kawen
  2. sambung master
  3. beli kereta
  4. siapkan rumah kat kampung
  5. ada simpanan sendiri
  6. isitqamah masukkan duit dalam Tabung Haji
  7. beli kamera DSLR
  8. bercuti ke luar negara at least sekali seumur hidup..japan!!!!
kalau dilihat impian tu..banyak betul keduniaan..materialistik.itu la manusia.kan?? Sekarang nak susun ikut timeline....

  1. kawen..selewat-lewatnya dua tahun dari sekarang.
  2. sambung master...maybe setahun atau 4/5 tahun dari sekarang...sebab kalau nak amik biasiswa..syaratnya sekurang-kurangnya 3 tahun pengalaman keja..saya sekarang ni...tiga bulan pengalaman keja jadi cekgu pun tak sampai lagi..hiks!
  3. beli kereta...dua tahun dari sekarang..saya memang perlukan kereta....sekarang ni tengah dilema..nak beli kereta impian ke atau kereta ikut kemampuan...huhuhu...angan2 je lebih!
  4. siapkan rumah di kampung...yang ni pun mungkin dalam 5/6 tahun akan datang...insyaAllah...
  5. ada simpanan sendiri...dah boleh mula sekarang!
  6. istiqamah ada simpanan dalam tabung haji...insyaAllah mula bulan depan!
  7. kamera DSLR..senang2 kan...minta ja sebagai hantaran kawen nanti..ekekekekekekeke!
  8. bercuti ke luar negara...especially japan!!...ya..ya...saya nak ke japan!!...erm....tak tau possible ke tak...tak mengharap sangat.......kot2 la ada menang tiket free ka 5/6 tahun lagi!!amin!!
begitulah impian saya.tunggu la 2 tahun dari sekarang..apa jadi =)
 
Aim for 50! - Simpl3 Grey Template - Design by [P0L5K4H4CKR3W]