Hey!look here =)

10.9.09

Akhirnya

Last semester si Zihah cerita kat aku synopsis 1 movie yang baru dia tengok..best katanya...movie ni dah lama tapi aku belum tengok lagi...lagipun aku cuma tengok suggested movies saja sebab aku tau bila tengok cita sembarangan mesti cita tu memang hampeh...tak pernah tengok cerita yang kebetulan best...macam aritu la...TERtengok cita Iloveyouman...haih....huhu...ohya back to the main story...dalam Zihah bercerita tu tentang movie tu...aku pon jadi nak tahu apa akan jadi seterusnya...pastu tengah sedap dengar cerita zihah...akhirnya dia cakap...the rest ko tengok sendiri lah...hahahaha...dan sejak aritu aku bodek zihah supaya bagi aku movie tu..mula2 dia jual mahal...at last....dia bagi juga tapiii baru hari selasa lepas aku dapat movie tu..akhirnya....

dan pagi tadi aku dah azam nak tengok cerita ni sebelum gerak g Gombak petang nanti...huhu...i enjoyed the movie...aku pun ikut teka gak...bila tengok ending tu...terus rasa macam..'haaaaa...dah kata daaaaah'..hahaha...sebab that day Zihah betul2 cerita sampai part klimaks....

gila la...sejak dua menjak ni addicted to movie la...yang jiwang2 pulak tu...hoho...

ohya...movie that i watched this morning was Definitely,maybe...senyum

0 komen masuk:

 
Aim for 50! - Simpl3 Grey Template - Design by [P0L5K4H4CKR3W]