Hey!look here =)

26.1.10

Minggu kedua

Sekarang dah masuk minggu kedua..jadi 16-2=14...maksudnya lagi 14 minggu aku di sini...huhu...x sabaq no nak balik....bukan apa...harap cepatla semua ni blow over tanpa aku sedar pun....

last week was a long week....rasa macam dah lama padahal baru seminggu berlalu...dua minggu pertama kami cuma buat orientasi di sekolah tu dan kerja paling berat yang diberi pun cuma relief kelas...so far aku dah masuk empat kelas....respond students berbeza2....ada yang teruja, ada yang buat tak tahu ja..definitely effect my mood....huhu....

tapi tak pa..i take it as a challenge.....dan sebenarnya sedikit kecewa dengan sesetengah pelajar yang buat sambil lewa ja latihanyang diberi...but then again...memaksa orang bukan cara yang terbaik...cewah....

aku harap di minggu2 akan datang berjaya diatasi..huh...short of time actually..wish i can write more...

to hasni and marx..thanks...aku tengah jaga diri la ni..masih belum serasi dengan tempat ni....dulu aku pergi mana2 pun takda la rasa macamni...tempat ni lain sket...i feel not completely safe....takut,risau macamana ntah....harap2 ini cuma perasaan ja kan?...

and again to marx..mak angkat cheq ada dua org anak pompuan...hang nak yang mana satu??...hahaha....

keep blogging people...take care.....

2 komen masuk:

hasni berkata...

kenapa kan ko tkt wei?
ada hantu ka?

@Fr!^n@ berkata...

neesa..
mungkin mula2 memang cam tu kot..
insyallah bile hari yang dilalui makin bertambah.. neesa akan lebih menghargai semuaanyaaa.. ape pun..
do take care ok.. :)

u too keep on blogging ok.. :P

 
Aim for 50! - Simpl3 Grey Template - Design by [P0L5K4H4CKR3W]