Hey!look here =)

20.4.10

My Students and I

6 komen masuk:

hasni berkata...

nees
cikgu sudah kau nees
sob sob
terharu aku
dl kau y mcm stdnt dlm pic ni kan
rock gitu

SaveTheWorld berkata...

moga jadi cikgu yg terbaik!! kerna cikgu lah pebina minda ko.. becita2 jadi cikgu spt cikgu ku dulu tu.. ... namun takdir membawa ako jauh..hee...

Mr_Ars berkata...

yang man satu ciku hani ni?...yang cumil2 tu ek?..hihi..

neesa_jun berkata...

hasni:aku pon nda caya ni mek...huhuhu....

Acu:makasih...lek ko...kumpul banyak2 pengalaman di tempat orang....hehehe.....

Abg:A'aa...cikgu Hani yang paling kiuuuuuuuuuut tu... =P

Tanpa Nama berkata...

tengok ness ngan student tu sumaa cam tak de perbezaan dari segi size atau raut wajah. Ermm.. kalu ness pakai seragam tentu tak de orang boleh bezakan.

nARd eLainY berkata...

moga jadi cekgu yg sporting..jgn garang2 sgt tau..nti student kecut perut.hehee..

 
Aim for 50! - Simpl3 Grey Template - Design by [P0L5K4H4CKR3W]