Hey!look here =)

28.9.10

Alhamdulillah



As far as i could remember, this was the 3rd time (out of 23) my bday was celebrated...no..i wasnt complaining...just to tell you how rare it was to have my own bday celebration...rasa macam spoil bratt saja bila ada sambutan hari jadi ni...but im telling si dia..it was worth it...after everyday sapu tahi kucing...kekekekeke...so this is one kind of appreciation...

Finally impian semua orang untuk makan cheese kek tercapai jugak...bukan buatan sendiri macam tahun lepas tapi ditempah oleh Ummi...tapi alang2 anti Nor sudah beli cheese...harus dibuat jugalah nanti cheese keknya....


I love family gathering...tak kisah la on what occasion....yang penting kita beramai-ramai...happy bertukar-tukar cerita....usik mengusik...everybody has smile on their face...sekali sekala pecah berderai ketawa....

I wish i could share this happiness with others...aku percaya pada rise and fall...konsep roda..kejap di atas kejap di bawah.....penah dulu aku rasa bosan nak mampus duduk d kampung...rasa macam nak ke bandar ja...padahal hari ni aku nampak reason kenapa aku masih d sini....sebab...............................ada pekerjaan mulia menanti...Tuhan nak bagi aku pengalaman ni.... =P

Alangkah indahnya kalau aku ada lebih panjang untuk kongsi...tapi nanti lah...insyaAllah.....



Happy blogging people!

p/s: Thanks to my dear friends for all fine bday wishes....seronok bila diingati...wink!

0 komen masuk:

 
Aim for 50! - Simpl3 Grey Template - Design by [P0L5K4H4CKR3W]