Hey!look here =)

9.1.12

=)

Lets make things easier by following the flow..ikut saja kemana arus ni menuju...tak perlu melawan norma masyarakat...jangan kecewakan harapan orang-orang yang mengharap...tegakkan badan supaya kukuh untuk orang bersandar..berlari ke depan bersaing dengan masa yang tidak pernah berhenti...tuangkan air sebelum ada yang kehausan....cicipkan rasa pada orang yang kelaparan...mudik ke kiri bila ramai yang mahu ke kiri...diam-diam aku berfikir...apakah ini biasa yang patut aku rasa...apa cuma aku yang pengecut di saat orang lain yakin..aku cuma hanya mampu tersenyum....meredakan resah hati yang susah untuk dimengerti...


Di selang masa yang kosong...aku tersenyum melihat gambar-gambar ini...betapa aku dikelilingi kegembiraan ketika itu....


Ibu ayam dengan anak-anak2 ayam


Ibu ayam berusaha menghalang musang dari merebut anak2 ayam yang comel2 dibelakang...


Anak ayam tinggal 1... =)



0 komen masuk:

 
Aim for 50! - Simpl3 Grey Template - Design by [P0L5K4H4CKR3W]