Hey!look here =)

21.10.10

Cerita aku konvo

Alhamdulillah..my Graduation day went very well...semua orang gembira...rasa terharu bila kami, para graduan berarak masuk ke dewan disambut dengan tepukan gemuruh..mostly daripada ibu bapa graduan sendiri...aku mencari-cari mana umi dan bapa...aku tengok tempat duduk untuk parents nampak macam dah penuh ja...ada tempat ka lagi ni..aku mula risau kalau-kalau umi dan bapa tak dapat masuk dewan sebab dah penuh...rugi la nanti.....tapi elok saja aku sampai ke tempat duduk..aku nampak umi dan bapa di bawa masuk oleh pegawai...lega dan tersenyum...alhamdulillah....umi dan bapa boleh jadi saksi bila aku naik atas pentas nanti....

Sungguh seronok bila diraikan...aku percaya walaupun keluarga aku tak dapat nak tunjuk secara zahir...tentu dorang gembira hari tu......dan semasa konvo jugak, aku dan dia telah naik ke satu lagi tahap perhubungan.....si dia datang pada malam sebelum konvo...ini adalah kali pertama di si dia berjumpa dengan family aku...walaupun pada awalnya sedikit kekok tapi alhamdulillah keesokan harinya semua orang dapat menyesuaikan diri....dia menjadi dia...aku menjadi aku....tak da maknanya nak control2...hahaha.....kehadiran si dia juga telah mengurangkan beban family aku kali ni...naik saham la nampaknya pakcik tu ya....huhu.....i think he did great as this was the first meeting....tak sangka dia boleh kamceng dengan nenek aku.....boleh bergurau senda lagi eh.....

guess this is the only time i have to update my blog...before i go...i really want to share these pics with all of you....selamat menengok...hahahha........broken BM.



My school~nenek n saleh in action



Speechless for this photo~



I wouldnt be here without them~



Dah ramai kawan2 tanya...bila nak langsung?....malunyaaaa~hiksssss


Sekian sajalah entry kali ni....bapa pun dah ajak balik....aku dalam mission ni....KK!here i come!

Happy blogging people!

0 komen masuk:

 
Aim for 50! - Simpl3 Grey Template - Design by [P0L5K4H4CKR3W]