Hey!look here =)

25.4.11

rindu yang menyakitkan


Semasa tengah menulis entry ni...lagu 'Cry on my shoulder' berkumandang dari blog Hasni....hati saya yang sedang menahan air mata...rasa semakin hiba......betapa saya rindukan dia........saya rindu yang dia cemburu pada saya...dengan siapa saya keluar...dia nak tahu apa saya buat...apa saya makan...apa saya pakai.....walaupun saya lakukan tanpa niat..tapi saya suka bila dia marah bila saya tak pedulikan dia...kerana saya terlalu sibuk dengan kerja......sebab semuanya jadi tanda yang dia masih perasan saya ada di sini...dia perlukan saya...dia sayang saya..............

I really miss those kind of attentions because go and surprise him at his front door is already out of question coz the great distance we have.........now he is busy with his job...as a patient and good girlfriend....im gonna wait him......in pain.......i miss him so much~

Im counting the days...1month 3 days more to go before i can see he smile infront of me....


Kalau boleh i wanna hug him!...

1 komen masuk:

hasni berkata...

fuyoo...punya la sweet
pewitt
huhu

 
Aim for 50! - Simpl3 Grey Template - Design by [P0L5K4H4CKR3W]