Hey!look here =)

9.7.09

ppsmi mansuh!

smlm masa tgh line up dpn kaunter pminjaman buku..mata aku ttumpu pada lcd screen yg besar d ruangan lobi library.siarannya adalah tajuk2 berita gempak utk aritu..selain drpd pmohonan bkn melayu dberi status bumiputera,PPSMI juga dmansuhkan..my reaction was...hehe..akan dsambung..turn nk jumpa dr dh smpi.

3 komen masuk:

HambaMaya berkata...

baguslah tu.. tapi yang lawaknya, ada pulak yang membantah.. ni semua pasal kes tak paham ler nih....

chentatiku berkata...

englis-bm-english-bm-?????

camne nak martabatkan bahasa melayu kalau ayik ubah je, kan??btol tak?

nway..salam ziarah!!

Pink Marie berkata...

sampai bila2 pon kita akan terus dimanjakan..

blaja je la dulu kasi mantap baru kita boleh mendabik dada!!
haiyoo itu pon tak paham2 ke msg tun dr m..

 
Aim for 50! - Simpl3 Grey Template - Design by [P0L5K4H4CKR3W]