Hey!look here =)

2.8.10

Dont think too much

Sebenarnya baru sebentar tadi aku terlanggar kereta kawan my cousin yang park depan rumah...it was my fault...aku nak parking sebelah kereta tu tapi tak cukup site last2..ter'cium' juga bumper kereta dengan pintu kereta orang tu...wargh!....mula2 tengok tu syukur takda apa...i mean no dented...ndada kumpit...tapi rupa-rupanya ada ngingis kereta orang..panjang pulak tu...i started to panic....owner kereta lagi la panic.....bila kes macamni berlaku...apa lagi...make a call lah........i called my parent yang sudah sampai di semenanjung....tangan menggigil jugak...huf...........

Vera, tuan punya kereta tu masih dalam panik...kami sama2 macam pening2 apa yang harus dibuat dulu...i talked to bapa...bapa is more calm...... bapa pesan tengok kerosakan pastu bincang macamana...biasanya hantar p workshop pastu claim...Vera panik sebab tu kereta daddy dia....and her dad was in meeting that time....erm...must be somebody tu kali.....i try to convince her jangan takut sebab yang salah adalah aku....bukan dia....tapi dia bagitau daddy dia strict orangnya....bukan ditanya siapa yang salah tapi siapa yang drive....kesian tengok dia..walaupun sebenarnya aku yang patut lebih kesian sebab dah calarkan kereta orang.....akhirnya sama2 setuju balik dulu dan nanti apa2 baru contact....

Aku jadi tak selesa....tengok muka brother si Vera nampak cam bengang ja... ya lah..sapa suka keta calar2......jadi cam lemah semangat aku terus padahal hati dah tenang sebab segala urusan dokumen akhirnya settle....tapi alhamdulillah takda la fobia nak bawak keta...

Lepas semua dah settle....i called bapa lagi....told u bapa sangat tenang orangnya....tak marah pun....so reda sikit bimbang dan takut ni........tak suka betul rasa bersalah ni.........tak sukaaaaaaaa.........wargh!.....apa mungkin aku terlalu fikir semua ni?......hurm....harap-harap Vera's dad wont upset to much about it.......harap-harap...........

Sekarang aku dah tambah satu lagi koleksi cerita pasal drive kereta ni yang tentunya akan jadi bahan nanti........

sigh...dont want to think so much about it................

0 komen masuk:

 
Aim for 50! - Simpl3 Grey Template - Design by [P0L5K4H4CKR3W]