Hey!look here =)

3.8.10

Free~

Alhamdulillah everything went well....interview sudah lepas...pasal minor accident kemarin tu pun dah settle...ayah Vera tidak tuntut apa2pun...sangat lega rasa.......walaupun sebenarnya tadi aku berjaya mem'famous'kan diri dengan datang lewat ke Ujian INSAK.....patutnya datang 8.00 tapi arrived there jam 8.30....tak nak salahkan sapa-sapa sebab salah aku juga tu nda get ready awal....boleh pulak sakit perut awal2 pagi...hurm.........

Interview tadi berjalan seperti biasa...aku rasa yakin tapi masalahnya ialah kerusi yang aku duduk tu....aku boleh pulak selamba pusing2kan kerusi tu....TERLEBIH selesa pulak duduk dalam tu...dorang tanya...jawab ja lah.....orang kata TARAAAAAAAM ja....hahahaha....
Boleh pulak ajar Sir yang interview macamana mo sebut BEAUFORT....i said 'sama macam mo sebut beautiful......beau.................' hehehehe.........

Jap lagi mo p airport dah...flight jam 6pm ni......nanti jam 8.40pm baru sampai.....insyaAllah.........kemana destinasi aku kali ni??apa tujuan??.....tunggu...................................


Happy blogging people!
 
Aim for 50! - Simpl3 Grey Template - Design by [P0L5K4H4CKR3W]