Hey!look here =)

29.8.09

Lets do it!

Salam..rasa-rasanya ada orang baca entry aku nih...jadi anggap aku tengah bercakap dengan readers la nih..hoho...jadi mari kita mulakan..

anda perasan tak apa2 yang baru dalam blog ni?...ada perasan tak kehadiran something cute at the corner??...perasan x?...

perasan?...

bagus...anda memang seorang yang perasan!...hahaha...sorry2..i mean anda memang seorang yang prihatin...

well..soalan ini cuma valid pada orang2 yang pernah ke blog aku sebelum ni...

jadi...memperkenalkan...itulah namanya "blog buddy"...tidak diketahui kenapa sebegitu namanya...dan sepatutnya bila anda letak cursor pada blog buddy tu ada link ke blog aku..tapi tak menjadi pulak...lagipun aku rasa tidaklah begitu penting lagi link sedemikian sebabnya anda sudah ada di blogku..tapi diberi lagi ke blog aku...erm...motifnya??...updated:sekali aku cuba letak cursor tadi..menjadi plak link tu...hahaha...

Wah...sopan sekali blog buddy tu kan...im sorry kalau ada yang kurang berkenan dengan entry aku yang sebelum ini...too harsh barangkali...haih..sorry2...jauh sekali aku nak jadikan blog tempat melepaskan marah tapi dah pun terjadi and i dont feel like deleting it...biarlah di situ...aku bukan selalu sejuk hati...lepas ni..dah ada blog buddy yang sopan mungkin kena jaga sikit word masa menaip eh... =P

Abaikan tentang itu...mari teruskan kisah blog buddy nih...jika anda juga ingin meletakkan blog buddy di blog anda...mari lompat ke sini---->>>> tutorial letak blog buddy dalam blog.

ianya melibatkan HTML..so jangan cepat upset ya..lebih2 lagi bulan puasa ni..sabar..sabar...ikut satu persatu panduan yang diberi tu..insyaAllah akan berjaya...

as for me,aku edit gambar yang diambil dari sini makanya jika anda ada gambar pilihan untuk jadi blog buddy anda...sudah tentu boleh..tapi kena edit..resize...dan upload di photobucket untuk dapatkan URL...

Benefit meletakkan blog buddy?...jawapannya sangat simple..iaitu for ur own satisfaction.hehe...

Jika ada apa2 soalan boleh tanya di sini..sedia membantu...NO CHARGE =)

selamat mencantikkan blog!...

0 komen masuk:

 
Aim for 50! - Simpl3 Grey Template - Design by [P0L5K4H4CKR3W]