Hey!look here =)

19.5.11

little happy moment

Sekarang saya berada di kepayan....its like im everywhere nowadays...never been static!Saya balik ke kepayan untuk berehat. Saya rehat-serehat-rehatnya!...huh..BM yang hancus! InsyaAllah, petang nanti saya akan balik semula ke Ling Zhi Hospital.Malam ni giliran saya lagi untuk jaga mak. Dont know who will be my partner tonite.

Just wanna write down just like write on a diary..

~on the day it had happened~

I had a blast with my friend..for me keluar berempat tanpa merancang nak buat sebegitu memang best!Ini lah namanya hidup secara spontan..sebab kadang2 bila kita merancang dan tak jadi...owh!betapa sakit dan kecewanya~

Kami berempat pergi menonton cita THOR!..for me cita tu best~sound di cinema tu pun gempak...maklumla in the middle of the week..panggung tak penuh jadi sound movie tu pun direct masuk ke telinga...hahaha...


rating saya bagi untuk movie tu.. 8/10. sebab ada jalan cita, cantik,eyes of the hero sexy,sad part pun ada..walaupun endingnya sedikit tergantung...takpa..mungkin ada THOR 2..haha...

Lepas nonton, kami main bowling...sila gelak ya.antara berempat, saya yang paling UNCIT sekali..hanya 21 jatuhan pin!..memalukan tuan punya blog...bola saya selalu ke longkang...rupa2nya saya perlu menggunakan tangan kiri...kenapa tak terfikir gitu sejak dari mula? aduh....

Selepas main bowling....kami pegi Karaoke...My friend belanja!sejam ok...ada air 2 jug..2 bowls popcorn...kami langsung tak sentuh all that sebab terlalu sibuk menyanyi.....bila dah habis masa sejam baru kami lepak menghabiskan makanan n minuman...masa tu saya langsung tak ada control...


melalak abis! paling saya jiwang masa lagu "My endless love~" saya sekarang ni terperasan sudah suara saya lunak!...huhu..bahaya....

Selepas tu kami pegi makan...jalan2 dan saya dihantar ke rumah pakcik saya..di sana hal family plak...kami bergerak ke LingZhi Hospital dan disitulah kesinambungan entry saya sebelum ini...

Lagi 10 hari saya akan berjumpa dengan si dia...tak sabar nak __________ dengan dia.... =D

0 komen masuk:

 
Aim for 50! - Simpl3 Grey Template - Design by [P0L5K4H4CKR3W]