Hey!look here =)

20.5.11

jangan layan bosan!

Saya sangat mengantuk sekarang ni tapi gagahkan diri nak update blog jugak. Biar semua ni jadi kenangan saya. Saya membuat kesilapan dulu. Saya delete hampir semua entry blog saya. Kini bila saya cuba tengok balik..macam tiada kenangan masa saya berada di upsi. Blog ini pengganti gambar sebenarnya dan penceritaannya lebih teliti dari sebuah gambar yang bercerita.

Saya tidur jam 10.15pm tadi dan bangun semula jam 11.50pm..saya bantu mak ke tandas...erm...kemudian bosan mula menyerang saya...emosi saya meronta-ronta mahu dilayan saat ini. Sampaikan saya mengada-ada pada orang yang jauh. Hati saya membentak-bentak mahu dia berada di dekat saya sekarang!........saya bosan.....macam-macam yang menujah di kepala otak saya ni...saya lupa yang dia pun perlukan perhatian.........erm.....................baik saya layan mengantuk saya.SALAM.

0 komen masuk:

 
Aim for 50! - Simpl3 Grey Template - Design by [P0L5K4H4CKR3W]