Hey!look here =)

24.5.11

his preparation.

Ada lagi 5 hari nak berlakunya kejadian itu. =). saya suka bila dia cerita tentang persiapan dia..especially bab kemas rumah tu.Sweet~. Saya tahu lelaki yang saya pilih untuk jadi suami dan bapa kepada anak-anak saya nanti adalah seorang yang rajin...rajin buat kerja rumah pulak tu. Idaman setiap wanita kalau begitu....and he can cook too!...owh~~ double sweet....other than tidy up his place..he made some arrangement nak pegi kemana...for this 5days trip....

Persiapan saya pulak macamana? huhu...risau jugak saya..kali ni giliran saya pulak untuk nervous...tapi kurang sedikit nervousnya daripada 1st jumpa dulu..yang ni dah kali kedua jumpa familynya...jadi insyaAllah takda la takut sangat.Yang saya risaukan pasal perjumpaan antara bakal besan.My parents and his mum....erm....i cant imagine it but if i hv to...i imagined it as havoc and fun meeting!... =D everybody laughing out loud and enjoy the trip! Probably our face look like this...


it would be nice if i could get DSLR before we go to JB so i can capture the moment...gosh....now i started thinking what i should buy as gifts for my future in law family......pening3......@_@...chiaw! im gonna take a nap...ahahaha...is nap suitable for morning sleep??...sila jawab! =p

salam.

1 komen masuk:

kiwi berkata...

sweet, susah nak jumpa lelaki yang reti kemas rumah sendiri. nway, semoga jodoh berpanjangan :)

 
Aim for 50! - Simpl3 Grey Template - Design by [P0L5K4H4CKR3W]