Hey!look here =)

20.5.11

mimpi + urut kaki

Panggilan mak tadi menyedarkan saya dari mimpi 'seram'! huh! Terasa real pulak mimpi tadi!...dalam mimpi tadi saya sudah tersilap langkah...perbuatan saya hampir membongkar rahsia gila-gila saya dan kawan2.saya betul2 panik tadi.Macamana saya boleh cuai mendedahkan diri sebegitu rupa..tiba-tiba................................Yang!...................mak memanggil saya.... terus roh saya tertarik kembali ke jasad.Syukur...ianya hanya mimpi...janganlah itu menjadi petanda buruk...saya mula tak sedap hati......erm...............

Mak minta saya urut kaki dia.....apabila saya diminta mengurut kaki...saya teringat kaki saya diurut oleh seseorang dengan penuh kasih sayang...dan cara dia menggerakkan pergelangan kaki saya membuatkan sakit kaki saya hilang.....saya urut kaki mak dengan cara begitu....

terimakasih seseorang........

1 komen masuk:

Mr_Ars berkata...

mimpi apakah itu?....nanti bgtau ya...abg pun nak bgtau abg slalu mimpi mcmna skg ni...
erm...abg hrb syg leh menjadi pengurut utk kaki abg suatu hari nnt.hhahahhaha

 
Aim for 50! - Simpl3 Grey Template - Design by [P0L5K4H4CKR3W]