Hey!look here =)

10.7.11

Mission yang tak menjadi...

Arini im bored teramat sangat!rasa macam nak buat kerja gila ja.I mean i want to do something yang really gila.So plan cam nak g beli barang...not typical barang..tapi cam nak beli barang yang dah lama di idam2kan...so here are the things that keep rolling in my head...kalau diikutkan i wanna buy DSLR!tapi segila2 saya..saya sedar diri lagi...



Peti ais adalah satu keperluan dan kemahuan saat ini....so ini no 1 dalam list saya.



Lumix!...saya jatuh cinta dengan nama LUMIX...barangan panasonic....so..if saya tak jadi beli DSLR...saya nak beli ini...ini Kemahuan saja..so its in no 2 on my list.



Yang ni plak kemahuan juga...bukan mendesak pun but atleast kalau da ada nanti..macam2 leh buat! no.3!

So...konon2 tadi nak g membeli lah yang NO 1 tu...alih2 kedai tutup...semua kedai letrik tutup!itu la fenomena di sini..kedai2 hari ahad tutup ataupun buka separuh hari..terbantut niat den....so tunggu esok je lah...aleh2 saya pegi window shopping....grab pewangi kereta dan singgah d kedai Pak Janggut....


My lunch for today....


0 komen masuk:

 
Aim for 50! - Simpl3 Grey Template - Design by [P0L5K4H4CKR3W]