Hey!look here =)

9.11.11

Cikgu, sudah siap!

Gue diTag!nggak percaya sih..hahaha...thanks cikguden.saya akan langsaikan hutang TAG ini...terimalah....

1.You must post this Rules

2.Each person must post 11 things about themselves in their journal
3.Answer the questions the tagger set for you in their post and create 11 new question for the people you tagged to answer
4.You have to choose eleven people to tagged and link them to the post
5.Go to their page and tell them you have tag HIM/HER
6.No tag back !
7.No stuff in the tagging section about “YOU ARE TAG IF YOU READING THIS” YOU LEGIMATELLY (a.k.a REALLY,TRUST WITH ALL HONEST)have tagged 11 people

11 perkara tentang saya
1. Saya seorang cikgu
2.Ni baru Tahun pertama saya bertugas sebagai cikgu
3.anak ketiga dari 3 org adik beradik
4.Anak perempuan tunggal
5.Minat sheila On 7!
6.Tak banyak cakap tapi bila sudah bercakap,merapu
7.Belum pernah nampak hantu
8.Minat blogging sejak 6tahun lepas
9.Pandai melatah bila terkejut
10.Sangat sensitip.cepat merajuk.
11.Suka marah2.haha.

Mari Jawab soalan cikguDen...

1. Betul ke nak soalan ni?
Betul
2. Tak menyesal?
Tidak.hehe
3. Suka tak jawab soalan?
Tengok gak soalan apa.Kalau ditanya benda kita tak tahu.xbes plak.
3. Nak soalan susah ke senang?
Yang sonang la kalu buleh.
4. Rasa cikguden ada soalan tak?
Ada kot.
5. Tak kira la. Kena jawab juga. Nak berapa soalan?
Seberapa sikit yang bulih.
6. Ok la. Apa nama manja korang?
Takdok.HAHA.rahsia besar.
7. Korang suka buat apa bila bosan?
Online.Nengok FB walaupun makin tambah boring.
8. Korang ngadap blog korang tiap-tiap hari ke?
tak jugok.
9. Berapa jam sehari?
3-4 jam.kalau ngeblog la..
10.Apa yang korang dapat dengan berblog ni?
dapat buang masa.haha.
11.Apa impian korang?
Nak p bercuti dengan my lhusband..my BF ler..nanti kawen jadi asben juga kan =)

Orang yang ditag...
11 orang halimunan.. =)

1 komen masuk:

cikguden berkata...

cikgu bagi bintang ni. hehehe. bab halimunan tu memang kreatif. huhu

 
Aim for 50! - Simpl3 Grey Template - Design by [P0L5K4H4CKR3W]