Hey!look here =)

22.3.11

mengikis karat di otak!

dah seminggu saya abaikan blog ni..bukannya tiada kesempatan nak ber'online'..cuma mood nak update blog tu tak pandai datang-datang...biasala tu....tambah-tambah lagi saya cuti seminggu tempoh hari...

Harini mood update blog dah merasuk tubuh lalu jari jemari saya tersentap...tak sabar nak menari-nari atas keyboard laptop...oh!...

Lagi dua minggu saya ada interview SPP..untuk sahkan jawatan..daripada DC41 kepada DG41...bila dah sah jawatan nanti maksudnya...kedudukan saya dah sah sebagai cekgu..tangga gaji pun turun ke T2...dan saya layak dapat elaun yang sepatutnya...senang cerita...income lebih masyuk...ish!mata duitan...

Sebenarnya bukan itu niat saya nak update blog ni..saya sebenarnya nak kongsi manalah tau ada yang senasib dengan saya yang terkial-kial nak study apa untuk interview spp nih....kalau dulu saya bergantung harap dengan kawan-kawan sekeliling untuk ingatkan saya...sekarang ni haruslah rajin untuk kesejahteraan bersama...uweekk!!Hahahaha...so, di sini saya listkan link yang saya baca...dengar kata inilah isu-isu pendidikan yang harus tahu a.k.a tips interview spp 2011.....

Selain dari itu, kenalah rajin menghafal nama-nama orang yang selama ini kita tak kenal siapa tapi wajib tau siapa...iaitu encik dan puan menteri....dan segala yang berkaitan dengan pendidikan...sejarah pendidikan...NKRA Pendidikan..teori-teori pendidikan...pengetahuan am....oh! banyaknya tak cover lagi...

Chaiyo2!

3 komen masuk:

Aida Ismail berkata...

cikgu cikgu! cikgu mengajar sekolah mana? hehe. can't wait to be a teacher too! inshaAllah. hehe

neesa_jun berkata...

terimakasih bertanya..kenyit mata sket!..sy mengaja skolah menengah d sabah...aida calon cekgu ke?..insyaAllah..lets rock edu world!

Aida Ismail berkata...

di sabah. best tak?hehe. inshaAllah, lagi 2 tahun. =D semoga diberi kesempatan! rogerrr! let them see how teachers rule the world! I mean the school. hehe

 
Aim for 50! - Simpl3 Grey Template - Design by [P0L5K4H4CKR3W]