Hey!look here =)

27.7.11

apa yang ada dalam kepala rite now!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.(rasa macam greetings masuk kelas je)

  1. By the way, saya membawa diri masuk ke blog ni sebab kecewa dengan kerja saya yang tidak berhati-hati.Im working on exam analysis, and there was an error which made me to redo everything.Ya Allah..sabo je la.Maki diri sendiri ja la.Sapa suruh tak tengok.Main sedap ja copy paste, dalam hati dah menyanyi lagu riang.."senang keja aku..men copy paste ja semua~" aleh2, jadi macam ni pulok.Rasain lho!
  2. Arini penat yang amat...kalah2 lagi pengetua gamaknya waktu saya bekerja...masuk jam 7..balik sekolah pun jam 7..nasib la rumah pun d kawasan sekolah.
  3. Saya plan nak beli kamera LUMIX!...walaupun sebenarnya yang mendesak sekarang adalah HP..tapi hati saya ni tak tertampung lagi kemahuan untuk memiliki kamu wahai LUMIX! saya ni seorang potretsi!Potretsi=suka amik gambar.simpan2 kenangan.Perkataan dibuat sesuka hati oleh saya. Makanya, nak bajet la beberapa sen untuk beli LUMIX! Dah beli nanti, saya update sini.nak show off la sket~hoho.riak!ish3, mari istighfar sama-sama...astaghfirullah al azim...
  4. im looking forward this Ramadhan!tak sabar! =D
  5. Budak sekolah ditangkap ber'french kiss' di kawasan sekolah.Disaksikan oleh budak2 sekolah dan guru sendiri.Bila ditangkap tak mengaku buat.bongok.si perempuan pula kata dia bukannya rela tapi kemain melekat mulut.double bodoh!sedih tengok anak2 zaman sekarang!so adik2 mahupun kakak2 dan abang2~sama2 jaga diri ya.
  6. Thats all!


1 komen masuk:

hadi berkata...

jangan kasi lama tu kamera..klau bulih sblm raya..lepas raya aku mau pinjam.hahaha

 
Aim for 50! - Simpl3 Grey Template - Design by [P0L5K4H4CKR3W]