Hey!look here =)

8.8.11

Love their love stories~

ye..saya ni agak sentimental,sensitif...hati saya mudah terpengaruh dengan kisah cinta yang rasa ikhlas dibaca, didengar dan dilihat..(especially movies)....saya penggemar beberapa pasangan dalam blog ni...uhuks!terasa cam stalker la plak...but who cares...i like their love stories...sometimes its so sweet but sometimes can be too complicated...dan semua tu berjangkit pada pembaca setia...like me la konon~muehehehe...bila sampai part sedih..ikut sedih...bila sampai part happy!suka!suka!suka!...pastu kalau ada update....ringan tulang ja nak baca...terima ja dorang update apa.even update resepi.tak komen pun.sekadar baca...kalau rasa nak komen, komen jugak lah.


Susunan blog ni secara rawak...tidak mengikut keutamaan.sebab for me smua best!Drumroll~



Pasangan Arianna n Kevin....



bak kata empunya blog...u must read the whole story to understand her..hehe...saya tak tahu camna leh terjumpa blog ni..yang pasti..sekali saya terbaca entry.trus saya bookmark blog dia.pastu saya pass url blog dia pada kawan sebab saya rasa tulisan dan cerita dia best~and yes i did!i read the whole blog sejak dari awal..seb baik masa tu entry dia belum mencecah beratus-ratus...so dapat la catch up selepas seharian baca blog dia.





Pasangan Alia dan Don..



saya baca blog ni bila blogger Arianna yang letak url blog Alia dalam entry dia.Selain kisah cinta yang gila sweet...mata saya disajikan dengan kartun lukisan Alia!...Alia, disebabkan terjebak tengok ur cartoon in ur blog...now saya ada buku skecth...saya perasan saya boleh melukis macam Alia! Pasal Alia dan Don?...It reminds me about my bestfriend actually..sebab tu suka baca blog Alia..ditambah lagi dengan kelucuan dia..hahaha~tak percaya cita dorang sweet??Cer baca...cer baca....





Pasangan Elia dan Apex...


ya i know..i know...dah putus....sayu jer........tumpang sedih!...dah la dalam blog tu
banyak cita pasal dorang...ramai yang kata meluat dengan tulisan dia..yang lucunya..kata ja meluat...tapi baca jugak blog dia...apa2pun yang dah terjadi, smoga Elia tabah!





Last but not least....pasangan Jamie dan Landon...


dorang xda blog..tapi ada movie!muehehehe~ A walk to remember.just go n watch the movie.enuf said.Actually memang banyak romantic movie yang pasangan hero n heroinnya menjadi..chemistry memang masyuk gila!tapiii...for me...this couple!always in my heart punyalah! All in all...im glad i found them.peace!

2 komen masuk:

@Fr!^n@ berkata...

heheheh si Nisa yang shuweet..awak punya kisah cinta awak yang shuweet jugaa.. huuuu :)

ape pun dalam blogroll ni saya cuma selalu jengah si elia punya blog sahaja.. huuuu

yang lain bakal dipertimbangkan..

ps- dah lame tak bercinta..mungkin sebab tu mood bukan baca blog cinta2.. heee :P

neesa_jun berkata...

Thanksss base sudi kata saya sweet~hehehehee..kemvang semeghbuck neh!...hahaha...xpa base...enjoy single life~jeles u aktip berfutsal!..nak2 jugak~

 
Aim for 50! - Simpl3 Grey Template - Design by [P0L5K4H4CKR3W]